Onze visie

Unilevers producten hebben invloed op het leven van meer dan twee miljard mensen, iedere dag opnieuw. 

Een duidelijke richting

Meisje met Lipton-ijsthee in zwembadDie invloed uit zich op vele verschillende manieren. Bijvoorbeeld omdat mensen zich goed voelen omdat hun haar mooi glanst, ze in huis alles fris en schoon hebben, of omdat ze genieten van een heerlijk kopje thee, een lekkere maaltijd of een gezonde snack.

De vier pijlers van onze visie zetten de koers uit voor onze onderneming op de lange termijn – waarheen we willen en hoe we daar gaan komen:

  • Wij werken aan een betere toekomst, iedere dag.

  • Wij helpen mensen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen met merken en diensten die goed zijn voor hen én voor anderen.

  • Wij zullen mensen inspireren tot kleine alledaagse acties die samen een groot verschil kunnen maken voor de wereld.

  • Wij zullen nieuwe manieren van zakendoen ontwikkelen met als doel de omvang van onze onderneming te verdubbelen en tegelijkertijd onze invloed op het milieu te verkleinen.

We hebben altijd geloofd in de kracht van onze merken om de kwaliteit van het leven van mensen te verbeteren en in doen wat goed is. Naarmate onze onderneming groeit, groeien ook onze verantwoordelijkheden. We realiseren ons dat mondiale uitdagingen als klimaatverandering kwesties zijn die ons allen aangaan. Rekening houden met de bredere impact van onze acties is verankerd in onze waarden; het is een fundamenteel onderdeel van wie we zijn.