Doorgaan naar Inhoud

Gamers Verenigen Zich Om Groetnen De Ultieme Power-Up Te Maken In Topgames

Gepubliceerd:

Streams Met De Wereldberoemde Gamer "Ninja" Zetten De Gamegemeenschap In Vuur En Vlam.

Knorr-logo met de tekst "#ModTheVeg" en "Making veggies the Ultimate Power-up" op een groene en zwarte achtergrond

De #ModTheVeg-beweging heeft de gamewereld stormenderhand veroverd met als doel veggies in videogames op een hoger niveau te tillen. Met meer dan 19.000 gamers van over de hele wereld die de petitie[a] hebben ondertekend, is de beweging echt van de grond gekomen. Op basis van de bevindingen van Knorr bleek steeds weer dat groenten in veel games aanzienlijk achterbleven.

In één game geeft het kauwen op vlees bijvoorbeeld een boost van +15HP, terwijl het kauwen op kool slechts +10HP oplevert. In andere spellen is het verschil nog groter. Een biefstuk levert +552HP op terwijl een stevige bonenstoofpot slechts +61HP oplevert. De bevindingen en de presentatie door streamers over de hele wereld hebben de game community aangespoord om zich achter de zoektocht naar veggelijkheid te scharen.

In een reeks opwindende twitch-streams werden bijna 1 miljoen kijkers geconfronteerd met de realiteit dat het veel moeilijker is om alleen op groenten te overleven in de game. De streams lieten echter ook spannende mods zien die door gamers zijn gemaakt, waardoor groenten eindelijk de kracht krijgen die ze verdienen.

De gamegemeenschap heeft zich achter de beweging geschaard en in de commentaarvakken hun mening gegeven. Spelers spraken hun steun uit voor de superchargerbeweging en riepen uit: "we zijn er allemaal voor veggies!". Een ander was het ermee eens dat "veggie superpowers geeft". Anderen konden niet wachten om veggie-specifieke mods in handen te krijgen en zeiden: "Ik speel deze mod als eerste als ik vandaag thuiskom!". De overweldigende steun voor groenten was duidelijk te merken aan opmerkingen als "we love veggies <3" in de chat. Het toont het enthousiasme van de community voor een meer inclusieve en lonende game-ervaring en weerspiegelt ons voedingspatroon in de echte wereld.

De wereldberoemde streamer "Ninja" voegde hieraan toe: "Het was een geweldige ervaring om de mods aan mijn community te laten zien en te praten over de achterstand die groenten op dit moment hebben in games. Ik ben er zeker van dat #ModTheVeg wat hoofden doet omdraaien en de industrie aanspoort om na te denken over de huidige situatie waarin andere voedingsmiddelen meestal een winnende factor zijn. Ik ben zo blij dat mijn publiek meedeed en absoluut dol was op deze campagne met alle leuke uitdagingen die we hebben gedaan."

Senior Brand Manager Arno Leurs uitte zijn opwinding over het succes van de beweging: "#ModTheVeg heeft onze verwachtingen overtroffen en we zijn ongelooflijk blij dat zoveel gamers over de hele wereld plezier hebben met hun mods en de petitie ondertekenen. Deze beweging laat zien dat er een paradigmaverschuiving nodig is in de manier waarop veggies in games voorkomen en in de uit balans geraakte eetcultuur die daardoor wordt bevorderd."

Je kunt je nog steeds aansluiten bij de beweging om het speelveld voor groenten gelijk te maken. Maak groenten de MVP (most valuable product - meest waardevolle product) in je spelinventaris. Dit is niet zomaar een missie; het is een revolutie op het gebied van games die is gericht op het rechtzetten van het onrecht dat groenten wordt aangedaan. Doe mee door de mods te spelen en de petitie te ondertekenen om de gamewereld aan te sporen om groenten net zo spannend en belonend te maken als andere voedingsmiddelen in hun games!


Over Knorr

Knorr's passie voor beter koken en eten gaat terug tot de oprichting van het merk in 1838. Knorr is er trots op het 5e meest gekozen FMCG-merk ter wereld te zijn (volgens Kantar World Panel) en Unilevers grootste voedingsmerk - gebouwd op de belofte om lekker eten toegankelijk te maken voor iedereen. Knorr producten worden verkocht in meer dan 90 landen over de hele wereld en de producten worden 3,1 miljard keer per jaar gekozen, in 379 miljoen huishoudens per jaar. 95% van de gebruikte groenten en kruiden zijn afkomstig uit duurzame landbouw en Knorr koopt steeds vaker ingrediënten in die worden verbouwd volgens de principes van regeneratieve landbouw.

[a]

Iedereen weet dat groenten goed voor je zijn. Maar in videospellen worden ze minder beloond dan ander voedsel. Voor ons is deze ongelijkheid onlogisch. Bij Knorr hebben we groenten in de echte wereld altijd een extra boost gegeven. Geïnspireerd door de modding-cultuur is er nu een veggie-mod beschikbaar om virtuele groenten net zo krachtig, leuk en lonend te maken als de echte: #ModTheVeg. Meedoen? Speel de mod en teken onze petitie: ModTheVeg: making veggies the ultimate power-up | Knorr US

Terug naar boven