1. Home
  2. ...
  3. Ander nieuws
  4. Knorr wint EFFIE Award

Knorr wint EFFIE Award

Juni 2013 – Tijdens de jaarlijkse uitreiking op 13 juni van de EFFIE Awards, een prijs voor effectieve marketing-reclamecampagnes, viel Knorr in de prijzen met Soup as a Sauce. Knorr mocht een bronzen EFFIE in ontvangst nemen.

Nieuw consumenteninzicht

Knorr Soup as a Sauce kreeg een EFFIE Bronze Award, omdat de jury zeer onder de indruk was van de manier waarop Knorr Soup door een nieuw consumenteninzicht een volledig nieuwe bestemming kreeg als saus, zonder iets aan de samenstelling te veranderen.

Deze succesvolle turn-around die 100% bewerkstelligd werd door marketingcommunicatie gaf de verkoop van Knorr Soup vleugels. Bestaande gebruikers kochten aanzienlijk meer en nieuwe consumenten ontdekten de originele toepassing van Knorr Soup as a Sauce.

Effectieve campagnes

De EFFIE Awards werden dit jaar voor de 25e keer uitgereikt. Zij belonen marketing-reclamecampagnes die 'werken' en hun effectiviteit bewijzen. In de EFFIE-jury hebben zowel adverteerders, reclame- & communicatieagentschappen, academici als marktonderzoekers zitting. "Wat de EFFIE Awards uniek maakt is de focus op marketingcampagnes die effectief 'werken' en waarvan het succes objectief op basis van feiten en cijfers aangetoond wordt.

We stellen hoge eisen aan de deelnemers, maar het maakt van de EFFIE Awards ook een bijzonder prestigieuze erkenning voor marketeers en hun reclameagentschappen die aantonen dat ze elkaars taal spreken en effectiviteit laten rijmen op creativiteit", aldus Birgit Heymans, manager van de EFFIE Awards.

Meer over deze onderwerpen te weten komen
Terug naar top

WE KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT

We zijn altijd op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in een duurzame toekomst.

CONTACTEER ONS

Neem contact op met Unilever en de gespecialiseerde teams of maak wereldwijd nieuwe connecties.

Contacteer Ons