Waarom wij kinderproducten anders op de markt gaan brengen
Our new marketing principles will help parents and caregivers select foods, drinks and ice creams designed for children.
Hier vindt u nieuwsitems over Unilevers activiteiten – zowel in de Benelux als internationaal – waaronder ook artikelen over onze inspanningen op weg naar het realiseren van de doelen in ons Sustainable Living Plan.
Our new marketing principles will help parents and caregivers select foods, drinks and ice creams designed for children.
From plastic waste to climate action, here’s a snapshot of some of the positive change we have helped deliver over the past year
Voldoende, veilig, gezond en duurzaam eten voor iedereen. Zo luidt de slotverklaring van de eerste Nationale Voedseltop. Op 26 januari jl. kwamen in Den Haag ruim 150 vertegenwoordigers uit de Nederlandse voedselindustrie bijeen om, samen met het kabinet, de basis te leggen voor een nieuw voedselbeleid in Nederland. De ambities zijn groot. Inzet is dat Nederland over vijf tot tien jaar wereldwijd koploper moet zijn in gezonde en duurzame voeding. Tijd voor actie dus.
Unilever start een nieuw online initiatief om consumenten informatie te bieden over de werking van ingrediënten in producten voor huishoudelijke en persoonlijke verzorging. Online wordt meer gedetailleerde informatie aangeboden dan enkel de etiketteringsvereisten.