1. Home
  2. ...
  3. Persberichten
  4. Waarschuwing Zwitsal-bordje

Waarschuwing Zwitsal-bordje

Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes.

Brussel, 27 december 2012.- Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes die deze zomer gratis bij de aankoop van Zwitsal-producten werden weggegeven.

Helaas is gebleken dat na enige tijd van gebruik de print aan de binnenkant van het bordje kan loskomen of dat er blaasjes in de print kunnen ontstaan.

Hoewel alle controles vooraf lieten zien dat de bordjes volledig aan de kwaliteitseisen voldoen, willen we geen enkel risico nemen en vragen we consumenten die in het bezit zijn van één of meerdere Zwitsal-bordjes, deze te sturen naar:

Zwitsal

Retour Bordjes

C/o Address System

Postbus 220

2800 Mechelen Mail

Consumenten worden verzocht naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Zij ontvangen dan binnen drie weken een mooi pakketje van Zwitsal.

Bij vragen of opmerkingen kunnen consumenten tussen 9.00 - 17.00 uur contact opnemen met Zwitsal Consumenten Service via het telefoonnummer: 078 15 22 18 (verlaagd tarief).

Deze informatie wordt tevens gepubliceerd in een advertentie in een aantal dagbladen op donderdag 27 december 2012.

Belgium

Unilever Belgium N.V.
Humaniteitslaan/Boulevard de l’Humanité 292
1190 Brussel/Bruxelles
Belgium

T: +32 (0) 2 333 6666

Unilever-Belgium.External-Relations@unilever.com

Meer over deze onderwerpen te weten komen
Terug naar top

WE KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT

We zijn altijd op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in een duurzame toekomst.

CONTACTEER ONS

Neem contact op met Unilever en de gespecialiseerde teams of maak wereldwijd nieuwe connecties.

Contacteer Ons