Waarschuwing Zwitsal-bordje
Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes.
Brussel, 27 december 2012.- Unilever Benelux waarschuwt consumenten voor een mogelijk kwaliteitsprobleem met Zwitsal-bordjes die deze zomer gratis bij de aankoop van Zwitsal-producten werden weggegeven.
Helaas is gebleken dat na enige tijd van gebruik de print aan de binnenkant van het bordje kan loskomen of dat er blaasjes in de print kunnen ontstaan.
Hoewel alle controles vooraf lieten zien dat de bordjes volledig aan de kwaliteitseisen voldoen, willen we geen enkel risico nemen en vragen we consumenten die in het bezit zijn van één of meerdere Zwitsal-bordjes, deze te sturen naar:
Zwitsal
Retour Bordjes
C/o Address System
Postbus 220
2800 Mechelen Mail
Consumenten worden verzocht naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Zij ontvangen dan binnen drie weken een mooi pakketje van Zwitsal.
Bij vragen of opmerkingen kunnen consumenten tussen 9.00 - 17.00 uur contact opnemen met Zwitsal Consumenten Service via het telefoonnummer: 078 15 22 18 (verlaagd tarief).
Deze informatie wordt tevens gepubliceerd in een advertentie in een aantal dagbladen op donderdag 27 december 2012.
Unilever Belgium N.V.
Industrielaan 9
1070 Brussel
Belgium
T: +32 (0) 2 333 6666
Unilever-Belgium.External-Relations@unilever.com